"I love you like a million Swedish goldfish!" Citat av Bitamazire

Goddag.

Hemfärden tillbringades med prybil som satt ganska tyst i mitt öra ända från Årsta till Storvreta. Hon var trött, jag var trött. Båda var vi trötta ^^ Så pratet var väl inte på topp men visst fick vi dela ett o annat som man inte delar med någon annan. Prybb, du är verkligen bra! Uppskattar dig till 1000 < eller som sarah bitamazire en gång sa.

"I love you like a million Swedish goldfish!"
(and that´s a lot!)

Köpte en ny mascara (Diorshow waterproof) och ett sminkborttagningsmedel (lumene waterproof). Jag är nöjd! ...sen köpte jag en hemlig sak. Som spionen prybb listade ut över telefonen. Säger ju att hon är läskig! ^^

Sen har jag dött framför datorn med svenskan! bläää!

Smile (:

Kommentarer
Postat av: Prybil

Hah.. ovanligt att båda är tystlåtna ^^, TACK! för hjälpen med min bloggiblogg. You´r the best!

2008-02-06 @ 21:47:09
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0