Förlåt, inget inlägg igår.

Hej blev inget inlägg i går. Ovanligt.
Spelade Lasergame med min familj och en annan. Min famlj vann ;) Jää! Det känns bra. Mamma är föresten en riktig tävlingsmänniska. ^^

Efter åkte vi till Dragon Palace och åt lite. Blev såå trött! Så klockan 20 när vi kom hem la jag mig o sov påengång! :O ..Sen störde Daniel min sömn med helt onödiga sms. Som.."lalallala" Tacksamt!

Har hål nu till 12:40..så jag passade på med ett litet inlägg. Snart matteprov. Tänk på mig mellan 12:40 - 14:40

Efter skolan far jag och Kricke till stan, fixar bio biljetter för oss o eli til kvällen. Sen Hem till Kricke så ska han laga tacos åt mig! :) HAHA! Varför denna förmån? ...han är skyldig mig! Det är så det kan bli när man dealar med mig.

Mohahaha! ^^

Jag undrar varje dag varför aldrig ling är i skolan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm? Ska inte jag få tacos? :O Och när ska jag till stan?.. Messa :)
(jag tänker på dig!)

2008-02-01 @ 13:57:01
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0