Favvo! ):

Tjenixen!

Det är tragiskt att vara hemma på en fredag kväll! Det är tragisk att vara hemma en vecka..och det är TRAGISKT att inte jag fick träffa nikolaj den 14 Februari.
Som enligt honom är ett av de 3 viktigaste datumen på året. Söt nöt <3

I morgon kommer prybil och jag läääängtar efter den bruden såå otroligt! I morgon blir det gossip talk heeela dagen. Kanske tittar på schlager på kvällen..med nån? Who knows, prybb kanske har planerat nått..låt mig höra imorgon!


image188






Have it^^ :P (jag ääär så fyndig)










Nu ska jag ägna tid och onödigheter..(redigera stilmallen ^^ )

Kommentarer
Postat av: inté niko iaf

so sexi! :P

2008-02-16 @ 16:43:37
URL: http://thehee.co.nr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0