En klassisk helg?

Inte varit så värst aktivt bloggande alls i helgen. Vilket vissa säkert tycker om. Eftersom...endel menar att jag bloggar för mkt (?) Inte är det väl så...

I går var jag med Nikolaj, vi...såg Melodifestivalen med BJÖRN GUSTAVSSON! Som för övrigt är söt ^^ Amy och pensioneär favoriten gick vidare. (som alla nog vet) ..och därefter blev det klassikern titanic! Vilken pojkarna inte sett förut. ..men Nu är det gjort!

I dag kom isak med ett fin fint intiativ. Vi tog epan (jag, nikolaj, noomi och isak) <---trångt! Och åkte för att på ett vuxet familje vis handla mat på kvantum. Sen for vi hem till Isak och lagade till en faktist riktigt god middag. Lax, couscous och jätte god avocado sallad! :)
Annans till efterätt! Mumms..

Såg Notting Hill och hade det allmänt trevligt (:

Två klassiker på en helg. Inte illa ;)


Kommentarer
Postat av: N

hehe, kul att jag och daniel gjorde exakt samma sak :P

2008-02-11 @ 10:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0