Vi tog ledningen *2

Nu sitter jag här nyduschad, osminkad, har huvudverk och i käkverk. Det är inte för att jag ätit så mycket utan för att komunen suger på att salta/grusa cykelbanorna. Jag ramlade på blank-is på väg på Allianshallen. Slog i käken och huvudet (eftersom käken sitter där). Sadeln blev vriden åt ena hållet och styret åt det andra. Bambi på halis som jag var fick jag inte till att vrida tillbaka dem så jag cyklade helt skevt den sista biten till Allians.

Sm:
Första matchen mot innebandygymnaiset, Celsius. Vi började starkt och ledde, men de kom igen mot slutet. 1-9 till dem. haha. Men vi gav dem lite motstånd hoppas jag. Har en hawaii-effekt på mitt lår av tre blåmärken. Najs. 

Andra matchen mot nått Bonde lag från Gimo. Bruksgymnasiet tror jag. Här var vi trötta från start men även denna gång ledde vi i början men de tog igen mot slutet. 1-5, tror jag det blev. Så nu är det bara att ladda om och sattsa på dm i april. 

Ska snart i väg på ett försenat Dagis-luciatåg. Mysigt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0