tolvnollåtta

Orkar inte med själva bloggen nu, alltså hur den ser ut. Får se om jag tar tag i den om några dagar eller om jag inte gör det.

Idag ska jag iallfall iväg och fika lite julfika hemma hos mormor och morfar. Efter det, hem till nikolajs familj och vara där.
Han kom föresten hit i går direkt efter att han kom hem. Gulligt, mkt uppskattat! Spelade rapakalja och cluedo med hela familjen. Och vi skulle ha vunnit på cluedo eftersom vi kom på det rätta svaret 20 min innan mamma lyckades vinna. Problemet var att det tog ett tag för oss att komma till rätt rum. Alla flyttade på oss lixom. Ni vet...cluedo.

Måste även ragga på resturanger i dag inför nyår.
Hey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0