nittonmiuteröverett

Vaknade av det fattiga ljuset som trängde igenom lås och bom och lyckades stråla några strålar i mitt ansikte. Jag klara inte av att sova i ljus.

Gick ut ett slag, det är verkligen skönt att vara ute och gå på morgonen när ingen annan är det och luften är kall och våt. Mysigt. Nu sitter jag och skriver in en massa Årsboks presentationer bara för att folket på LOKG inte orkar göra det själva. . . . har typ skrivit 20 nu. Tack!

idag ska jag:
- skriva in alla presentationer
- städa på mitt icke städade rum
- ringa tryckerier för årsboken
- baka lussebullar
- laga bulgursallad
- va med nikolaj. ♥ 

Julklappstips: Iskubsformer av tänder. (hittade på nån sida) Tror bluebox. . .
is

eller varför inte ...

Global Warming Mug

Fyll på valfri varm dryck och studera hur hettan får kartan på muggen att förändras. Hur oceanerna utplånar landmassorna när polarisen smälter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0