Kul-lov.

Nu känns det som om jag har lov, du lär bli avundsjuk på tanken att inte känna sig tvingad att utföra nått arbete.
Har suttit och försökt lära mig ps och gimp nu när jag kommit hem. Det går frammåt..mycket sakta och oproffsigt.

I morgon går jag från 9-12 med pyssel. Bf-arna med ethel i spettsen är ansvariga för dagen. Varför är jag inte ett dugg taggad?
Jag ska inviga mitt jullov med att gå till tandläkaren för att undersöka min tilltygade käka av cykelklantet igår. Blä :/

Ska hittade jag en nästan bortglömd bild och kära P gav mig ett leende på läpparna av denna snygga pose. Enjoy.
Hoppas du kan bjuda på det P. Annars får du väl ta revansch!

P

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha

2008-12-17 @ 18:39:52
Postat av: Prybil

HAHA! Tack kära du.. det lite roliga i det här är ju att du och will är utklippta ur kortet.. antar att ni var för fula för att visas på bloggen ^^

Jag SKA ta revanch!

2008-12-18 @ 15:38:28
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0