Det är så du vet.

Igår var det min och alexs dag! Vi gick ut och åt på resturang, shoppade, åt äckligt kalla munkar och var allmänt tuffa på stan. Så som vi alltid är, så spelade vi billjard också. Trevligt dejt med andra ord. Runt fem så där skiljdes vi åt för att var och en träffa våra riktigt kärlekar. Nikolaj kom hem till mig och åt tacos, såg julkalendern och sen åkte vi in till stan igen för min andra dejt på denna lördag. Vi gick på Bio och såg; "vi hade i allfall tur med vädret, igen"
Riktigt svenks och roligt film!
Det fanns ingen bra film av den på youtube, men den här får väl duga!


Nikolaj, jag älskar dig!


Och idag på kvällen var det julspel på Lo. Bra som varje år, fast hedarna var nog faktist bättre än förr. Det gjorde ni bra. Speciellt arash och abbe! Bra jobbat!

Efter julspelet gick jag och fem flickor (vanessa, carro, alex, vallen, eli) hem till mig och hade en juligtjejmyskväll. Med lussebullar och en rysligt tjejig film. "Förtrollad. . ".
Min favorit låt ur filmen. . haha.


Och slutligen så skulle jag och alex byta julklappar. Lite små oturligt/roligt så hade vi typ köpt samma sak till varnadra. Har man samma smak så har man. Båda blev iallfall glada. Lite olive saker var och julen är gjord. Nu kan vi ha vårat eget spa alex! Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0