barn ska vara lucia.

hemma från lucia tåg. Va söta alla barnen var. . .en kille sjöng lucia refrängen själv minst tre ggr efter att alla andra hade slutat. Tilda var typ kortast och såg helt blyg ut i mitten. Hon berättade för mig senare att hon inte gillar att sjunga och att hon trodde att jag var en mamma till nått annat barn först. Sen kände hon igen mig. Lilla ungen får ju inte tappa minnet än på några år. . .läskigt.



Har fortfarande pain ont i huvudet och käken. . .tagit ipren. Men det känns sjukt segt att plugga till tyska provet i morgon med denna verk. Därför skjuter jag på det till efter maten. ajabaja!

Har köpt nya leggingsjeans - mörkblå, och ett ljust puder för min vintriga hy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0