we are gorgeous

Paniklång dag med sjukt många lektioner. Sjukt fort den gick när jag tänker efter :/

Åh vad jag älskar tyskaklassen, känner att jag kommer lära mycket. Jag får akta mig för att bli tysk, känner för att vara svensk. Svenska tjejer ska va snygga har jag hört, undrar om det stämmer?! Har lixom aldrig tänk på det så mycket. Är vi så mycket snyggare än andra. . . det tåls att tänka på.
 

Här är kvinnorna vackrast (Lista från passagen)

1. Stockholm, Sverige

2. Köpenhamn, Danmark

3. Buenos Aires, Argentina

4. Varna, Bulgarien

5. Los Angeles, Kalifornien

6. Moskva, Ryssland

7. Caracas, Venezuela

8. Montreal, Kanada

9. Tel Aviv, Israel

10. Amsterdam, Holland
 

.....fast det är nog olika från person till person, men varför då detta rykte?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0