Into the wild

God morgon. Alldeles för tidigt för att passa mig. . . trist väder också. Toppen. Sitter och fryser...äter frukost och känner mig en aningen matt i ögonlocken.
 
Igår träffade jag simone på stan, lika vacker som alltid. Hon hjälpte mig att byta en sak på face, och efter de gick vi en stund och tittade på eventuella skolmaterial för mig. Det blev en temat. ROSA! ..och jag vet en till som borde ha de ;) Ta åt dig vicky p! moahaha...

Efter en trevlig kort stund på stan tog jag bussen hemåt för ätt käka, hade itne hunnit de innan stan så min mage kurrade. När jag gick av bussen gick en man med kostym och portfölj ifatt mig. Han pratade engelska och frågade om han kunde få mitt mobil nummer, för han ville bjuda mig på en drink nån dag. Nej tack hejdå! Det fick han inte. . . 30 årig MAN! NEJ! Usch..

Åt, och tog sen moppen till Nikolaj som just kommit hem från chuba. :) Vi fikade nybakta bullar med maria och william, låg och snackade länge om allting och ingeting, lekte galen panna. Den nya "it trenden", åt mat, GICK till ica (nikolaj cyklade), lämnade bullar till Tove och Linnea. Hyrde "Into the Wild" på ica, gick hem (nikolaj cyklade även denna gång) och såg filmen med hela familjen brink. Väldigt mysig familj!

Into The Wild. - Bra film, kan bli små trist mellanåt. Men mest intressant och annorlunda.
Sevärd, verkligehets baserad!


Kommentarer
Postat av: Prybil

Hahah! my pink lady :)

och hahah! cool kille, bra dissat määreh ;)

2008-08-20 @ 11:24:31
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0