Gocart

Hej hej. Jag vet inte varför men jag har tydligen börjat använda "safari". Hade det bara helt plötsligt. Så nu får jag väl se vilket jag gillar bäst...explorer eller safari. Safari låter ju mysigare. . . erkänn.

Idag körde jag Gocart med tre pojkar. Hällis (gocartproffs, typ född på banan har kört stört mycket) Chuba (kan bara massa, det är helt sjukt...han föddes med talang) Så har vi nikolaj (han kör ju det mesta, körvana.) Jag. (aldrig kört, bara som liten på öland typ 5 år)

Jag körde inte fortast men jag blev påkörd av min lilla fina vän Nikolaj (trodde jag var mer värd) Han satte sig på mitt huvud senare på kvällen det kallar jag...inte renkärlek. Mer ..få se vad hon tål-kärlek) Var rädd om era flickor! Man vet aldrig när dem går sönder . . . .jag gör nog de snart om de ska fortsätta på det här viset. 

Gocart var iallfall väldigt kul och måste köras oftare! 

Killar är för nördiga ibland, därför skriver jag inget om dagens kväll med de där tre. . . känner sig bara mindra uppskattad. 

Picknick kl 3 i gropen. Tjinga på den! 

Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Prybil

nice

(byt ut safari ffs! :p)

2008-08-14 @ 11:57:04
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/
Postat av: Mozilla

Byt till "mozilla firefox"



Det är det bästa

2008-08-14 @ 23:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0