Ursäkter av olika slag.

God kväll!

Jag borde faktist sova, hela jag vill sova! Ända sedan jag satte mig på bussen hem från skolan har jag velat sova. Är inte van vid, tidigmorgon, heldags information och sen plugg. Ändå har jag bara haft en veckas lov. Hur ska jag orka med efter sommarlovet?

Det som ändå fick mig att stanna uppe var ren erfarenhet. Jag kan inte somna, om jag först har sovit på dagen. Så kom jag på nu att jag måste maila över min Bild uppgift tills i morgon! Viktigt! Annars får jag nämligen frånvaro.

Så nu vet ni det!



En sak som jag suger på är att skriva @ på en vanlig PC. Efter att ha tillbringat en vecka med prybb och hennes mac har jag skrivit @ på "mac-viset". Jag fick till och med fråga mamma hur man skrev @ på våran dator.
Är inte det illa så säg.

Men jag gillar nog mac mer. :)

Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Prybil

BRA DÄR! Jag har finnaly frälst dig :D mac:en saknar dig ;)

2008-04-01 @ 23:22:55
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0