Ring mig prybil. Efter kl 14:40

Godmorgon.
Måndag igen, men solen skiner så jag känner att den här veckan kommer att gå på räls.

Två lektioner i dag (som vanligt) Får tillbaka matteprovet! Och jag är sååå närvös! Men jag vet att jag inte får IG för det har Brinken sagt.

Annars bjuder veckan på Naturprov, engelska nationellt prov...och säkert något mer! Men det har jag inte koll på just nu.

Hade förestens weirdaste drömmen i natt! Den behåller jag för mig själv!...eller kanske jag kan yttra mig för prybil. Jag vill ta en walk med henne idag! Hör du det! Ring mig hjärtat!

Så har man även läst ut sin ljudbok. "Den röda vargen" av. Liza Marklund. Mkt mkt mkt bättre än vad den låter att vara! Väldigt spännande...och lång! läs,...hör den!

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0