PA

Shaalom. (betyder det hej eller hejdå?)

Efter att inte brytt mig så särsklidt mkt om vad man ska ha på sig ikväll sitter jag nu här och borstar tänderna fast jag borde göra nått viktigtare. Typ dammsuga eller nått.

Dagen var kort fast längre än vad den brukar. Huh..? Jaao..Två lektioner, sen var det lunch med bror på max som gällde. Och direkt där efter tillbaka till Uppsalas 5.e största företag för att titta intresserat och angagerat på 3.ornas PA arbeten. De var mer eller mindre roligt, men jag är fast besluten att läsa Emanuel´s Bok när den är klar. Den killen har fanatsi. Han kan skriva, och läsa med inlevelse minst sagt. Otroligt bra vá han!

Shaalom. (betyder det hej eller hejdå?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0