Osis in the kitchen!

Visst är det trist att skriva om allt plugg man har och gör och borde göra. Men vad finns det för annat här under vardagarna. Solen tittar fram..eller är alltid framme. föutom när det är moln frammför, för då syns den inte. . . .

Idag när jag och ling stapplade in i neas hus efter en lång cykel färd, var undervåningen av huset full med os! Det var helt vitt!

Natta och Daniel hade varit ute i solen och lämnat nea själv inne för att steka korv och koka makraoner! Inte smart gjort! . . . nea kan säkert laga mat men den här gången hade hon nog inte lust. För hon satt vid bordet och titta på allt os som bolmade upp från stekpannan med de svarta korvarna i. Här fick jag rycka in. ;)

Maten smakade rätt bra efter ett tag ändå.  Så då firade vi med att titta lite på "Idre-filmen" som var från neas kamera. Den uppsakttades och jag vill se klart den. Vi hann inte eftersom batteriet dog. Osis! En annan dag måste jag få!

Åkte hem med den röda Fredriksson bilen och hoppade av vi Storvreta Centrum för att ta mig en lite prommenix hem!

...väl hemma funkade inte internet så experten själv fick rycka in igen! Nu sitter jag här efter min fina insats av båda matlagning och teknikens problem och skriver de sista raderna på min blogg. Tänk att man kan både matlagning och teknik! ;) Vilken kvinna kan det?

Tänk på den du!


Kommentarer
Postat av: Prybil

ja inte jag iaf! :p men teknik och hästar kan jag!.. vilken kvinna kan det?
Tänk på den du!
:)

2008-04-23 @ 23:32:56
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0