Framtidsplaner för frukost!

Gooood morgon!

Frågan är varför jag inte sitter ute i solen och äter frukost? ..Och det vet jag, det är ju inte jätte kuligt att sitta själv. Man kanske skulle börja äta frukost i stan med nån? Fast om jag känner Uppsala rätt så är ingen på, prybb du hade vart på det vet jag! Måndags frukost i stan! Det får vi två ta ..i framtiden. När det blir Goa tider! ;)

Så här sitter jag själv, inne, framför datorn och äter min Finn crisp och mjölk. Det är 13° ute och i dag ska jag till nikolaj. :)

...sen tycker jag att prybb kan ringa mig kl 21:15 för då tar jag bussen hem! :D Är du med?

Ha en super dag allesammans och sola mycket!

Kommentarer
Postat av: Prybil

framtidsplanerna låter underbara :) men kvällsplanerna.. :p slå en pling så ser vi vad jag kan åsdakomma ;) puss!

2008-04-21 @ 13:07:17
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: Noomi Franceen

Du kan du alltid hänga på mig och Ester på vår Monday Breakfast någon måndag. Kanske kan ta Espresso House nästa måndag. Puss

2008-04-21 @ 18:43:02
URL: http://noomif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0