En hel massa kuligheter eller upptagningheter!

Ja, jag är då  ingen aktiv bloggare. Har i allfall inte varit det nu på slutet. Även om vi nästan inte haft en enda läxa så har jag haft fullt upp!

Nu när jag tänker efter vet jag inte vad jag riktigt gjort, förutom att ha gått på en utbildning inför mitt jobb...Men det måste ju ha varit fler saker. Den saken är säker.

Igår var det konsert med nån på Lo så därför blev det istället en hemma kväll men nikolaj. ..och eftersom han blivit lite mer tävlingsinriktad efter att ha varit tillsammans med mig i typ ett år, så spelade vi fotboll tills vi började frysa. Sen bjöd kvällen på lång tittande på Tv.
-Talang 2008
-Berg flyttar in (inte så vidare kul men det gick inget bättre)
- King kong, som nikolaj sen somnade till. Den är ju så lång!

Och eftersom han sov kunde ju inte jag somna fast ögonen trillade ihop hela tiden. Jag höll mig vaken så att jag kunde väcka honom. Annars hade vi ju kanske sovit där hela natten.

Idag måste en del viktigtheter göras. Kanske även prata lite med min favorit tjej på andra sidan landet! Hoppas det iallfall! :D

Sen ikväll bär det av till....olivia!

.....och jag vill till sthlm med eli snart! <3

Kommentarer
Postat av: Prybil

JA! telefondejt inplanerad :)

2008-04-19 @ 12:31:21
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0