Bara för att det är tisdag.

Ojoj är man flitig så säg. . .

Dagen har varit lång med ingen vila förens kl mkt. Usch usch, de flesta har säkert hört om min dag. Men för er som inte har det och för att jag ska få skriva det så skriver jag det. Det är jag som bestämmer komihåg det!

Hej klockan ringer, det är dags att stiga upp. Nej inte för mig för jag är dum och tror att det är helg. Haha. Inte roligt. Vaknade lite senare eftersom jag inte gick upp när jag borde ha gjort och iochmed det hade jag endast 10 futtiga minuter på mig att gör allt som man ska göra innan man får gå ut ur det trygga huset med väggar som döljer än från allt farligt som lurar runt knutarna. Men sånt hans inte med...så jag sprang ut med håret i en ful knut på huvdet, väskan slängandes över axeln och med ett osminkat stressat ansikte. Jag var snygg! ;)

Så...trodde jag att jag skulle missa bussen. Men till min lycka kom en liten röd moped bil körandes med en fredrik i. Som helt klart blev morgonens hjälte! :) Jag åkte med honom..tills hans bil pajjade. (Den är lagad nu) . . . . han i tid till skolan och där utfördes allt som skulle göras ända til kl 17. Då jag slutade skolan och samtidigt började jobbet.

Jobbet är kul. Så kul att jag glömde att jag bara hade ätit 4 Pannkakor i dag...det kom jag på vid tio när jag kommit hem innanför lås och bom.

I morgon är det Valborg! Får se vart man tar vägen. . . . Jag hoppas på dig Natta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0