Bajs,...och annat otrevligt!

Denna dag började helt enkelt inte bra. . . .ont i halsen och dörmed missa idrotten med Höjdhopp som är KUL! Säg inte emot, även om jag kanske inte är bra är det svina kuligt. Tycker jag nu, får se om jag ändrar mig när jag fått hoppa?!
Kebron hoppade 1,70 och var därmed bäst i klassen!

Dagen forsatte rätt vanligt, prov, sol o.s.v. Så har man ju även aggerat motor för tre pojkar i en Eu-bil. Jag ocg vallen knuffade på medans David, kebron och fredrik satt som passagerare. Kvinnor kan! ;)

Men sen gick det mest bara utför. . . inte är det väl mitt fel att jag fick ännu ett ansvar över att fixa en grej. Orkar nästan inte ens ta upp det. Går ju inte att ändra på sin personlighet. Och jag är tydligen den som "fixar" och som alla sen klagar på för att det inte passade dem eller blev perfekt. Frågan är varför jag forstätter att ordna saker till alla otacksamma ungar?! . . . .Ibland blir det ju kul. Det är väl de som håller mig uppe.

Så blir det fika med ling och neus på lördag, kanske även musikal. Vi måste ju vara kulturella! :D Hallå! Hoppas det finns tickets kvar då!

So long!

Kommentarer
Postat av: lingan

Låter fint de! =)

2008-04-24 @ 19:36:27
Postat av: josef

kvinnor KAN ..men inte riktigt lika bra

2008-04-26 @ 23:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0