Vad gör alla emos på stan?

Heeeeeej! Längtat (!) Jag vet att du har..som samuel så fyndigt sa.

Aaah... säger:

vad har hänt med dig? har du feber?

Nej då ingen tid bara..första gången på länge känns de som om jag inte har bloggat på nästan två dagar. En och en halv iallfall. Jag har saknat det så här <--------------------------------------------------------------------------------------> och lite till kanske..Jag vet inte riktigt.

I går var jag på Körkortskurs på Linnéskolan och det tog sin lilla tid. Det var en del av varför jag inte bloggade igår. Men det var faktist intressant. (låter som en lärare) men tragiskt eller inte så var det iallfall så jag tyckte.

Idag var det emos överallt på stan föresten. Jag och nikolaj var..minst sagt omringade av emos! Hjääälp..En såg ut som mulvaden i Atlantis eller som råttorna i "diselråttor och sjömansmöss" med ett par sånna där knasiga glasögon på huvudet, hon satt nära oss på MAX. Hjääälp! Vad gör alla emos på stan?

Ska snart på möte på Livetsord (ovanlgit) nej. känner att jag tillbringar en hel del tid i de vita lokalerna med blått golv (i sal 2 och kyrksalen) Men det är trevligt. Livetsord kommer från Herre! (ifall du glömt de)

Så ska nog eli peli tjejen sova hos mig. Det blri mysigt...har verkligen saknat den tjejen. Du fattas mig! <3 Inget torg i morgon så varför inte shlm?..Införsakffa en jacka! Yeap!

Låt mig!


Kommentarer
Postat av: Eli Rätväg

Ja, jag fattas dig! :) Bra, då syns vi ikväll vän..hehe vem vet om det blir huvudstaden imorgon!

2007-09-28 @ 18:48:28
URL: http://elismulan.blogg.se
Postat av: Victoria Prybil

jo lite tomt har de allt varit utan dig.. :)

2007-09-28 @ 20:14:04
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: natta

Var du på stan iiii.. var det fredags? så mycket emon.. det kryllade! ööverallt, vart man än kollade, EMOS

2007-09-29 @ 21:33:55
Postat av: Lingan

de var utklädda ju utklädda till manga daa!! de va typ "mangatävlingsträff" eller nått...

2007-10-02 @ 13:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0