skruvar är från djäävulen!

God afton kääära bloggare och tjuvtittare..

Har mixtrat ihop min cykel nu...den är blå. Men fy (!) den som uppfann skruven utan att uppfinna skruvdragaren var en idiot! Jag AVSKYR att skruva och jag skruvade ihop hela cykeln! Jag var ju duktig!

Sen fick jag skjuts av mina föräldrar till eli peli, satt och läste lite i ungefär en timme...sen kom de andra folket så hade vi..filmkväll! Robert kom senare också..det var trevligt :) han som sov när jag ringde..sömntuta!
Vi kollade på en lite halvt scary film tycker jag..men sånt är ..film. mm :)
Men nu ska vi kojsa jag o eli, som jag så snällt får sova över hos eftersom jag än så länge är en lantis^^ men de ska ändras på..lite. Om lite mer än ett halvår <-- efterlängtat!

Kommentarer
Postat av: Eli rätväg ♥

satt vi och läste? I en hel timme dessutom..borde man inte komma ihåg sånt?

2007-09-04 @ 22:06:49
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0