sitter hellre här och ...luktar på blommorna!

Hej hej i mörkret. Hösten har verkligen krypit frammåt!!! Tragiskt kallt tycker jag det är ju fortfarande september?! Rädda sommaren, död eller levande (!) I allafall..

Kom ganska nyssens hem från Lukas, trevligt att träffa alla igen..(alla betyder: Många andra som man inte träffar varje dag, men det är klart att det var trevligt med er jag träffar varje dag med)
Vi såg nån allmänt konsitg film. Tyckte inte om den alls. Nej nej..störde mig bara på den. Alla var så dumma..och så var den äcklig.

Jusst nu är eli hos mig men vi får se om hon lämnar mig för ett tag..kanske går till simon och "har lite skoj" Vem vet? Men själv har jag ingen lust sitter hellre här och ...luktar på blommorna! 

Huvudstaden imorgon? Jag vill! 

Älskar dig nikolaj <3 

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

Jo den borde du se :)

2007-09-29 @ 09:46:04
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: nikolaj

jag älskar dej med :)

2007-09-29 @ 15:37:22
URL: http://www.thehee.co.nr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0