Prybil tjejen :)

Har just lagt på efter att ha snackat me prybil i en liten halvtimme som gick ohyggligt fort. Tjejen är ju trevlig! ;)
Verkligen tråkigt att hon flyttat men hon verkar trivas iallfall och de är de som är grejen va. Men man får ju tillfälle att åka oftare till sveriges finaste stad..(enligt mig). Ska dit om två veckor..det blir nice!
Har även skaffat en ny mail, har tänkt på de lääänge längre än du anar, men nu har jag tagit tag i det hela! :) jag är så duktig. haha..det hände nått vääälidigt mysko nyss på min msn..allt jag skrev skrevs baklänges! Scary!

:)

Kommentarer
Postat av: Ester

hallå snygging.
Jodu.. de hadde jag glömt.. att de avslöjades i namnet på inlägget " I'm lovin' it" höhö.. jaja, så blond är jag ;)

2007-09-02 @ 18:13:34
URL: http://esterk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0