Nej nej, inga pengar

God morgon kära martina-blogg-läsare (: Känn dig välkommen..

Var på mötet i går kväll..som jag ju skrev..och det blev inget vaksalatorg vilket är sämst! Ville ju tjäna pengar..eftersom jag blir lite halvt uttnyttjad bara för att jag alltid har pengar.:/ (säger inte av vem)..därför behöver jag mer penagar så jag kan va generös men nej nej..regnet var emot mig. Solen ville inte knuffa bort molnen, morr...

Ska till kulturnatten i kväll (natt) också..med eli :) Vi ska gå och lyssna på smk har jag hört många gånger typ 10000 men de ska nog bli skoj, eli säger att dem är bra. Får lite på henne för den vän hon är!
Tycker förövrigt super synd om min duktiga nikolaj som sliter ute i regnet med livets ords scen.

Du är Bäst!


(och alla andra som hjälper til förståss..dem får man inte glömma.)

Ses kanske ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0