Mosad katt

Sitter för tillfället och snackar med prybb. Mer än trevligt, tråkigt att tjejen inte hade möjlighet att komma upp i helgen...verkligen. Men det får bli en annan helg, Amen på det! 
Fy när jag åkte hem med 127 såg jag två barn som stod och tittade på något på gatan..det var en överkörd katt! Hur mysigt är det på en skala?! ...-000000 + massa mer minus! Fy det var verkligen äckligt och barnen bara stod där och tittade på den splaschade katten!

Så hände det något ännu mer konstigt (tycker jag) Det var nämligen så att jag fick lov att plinga på bussen när jag skulle av första gången sen i typ...8:an(!?) Det var BARA jag som skulle av på min hållplats..underligt! 

Nu har victoria väntat länge nog på mitt inlägg som har tagit 30 min?! ..jag skriver fort när jag snackar i mobilen ^^ 

Du är älskad! <3  

I dag var victoria som en mosad sjuk kissekatt..kanske grå....^^ internt

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

lätt! de kanske var jag som var den gråa mosade katten ^^, som kom halvvägs till Uppsala från fel håll :p :D

2007-09-21 @ 18:49:45
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0