Lista på saker jag måste köpa..typ nu!

  • En grå vinter jacka. Fast tunn och varm?! Hur nu de går ihop..än så länge har jag hittat..0 möjliga alternativ.
  • Många par vinter skor, matchande färger till min grå jacka..till exempel mörkgrå, ljusgrå och svarta..Tror jag ska kolla på Sko punkten..köp 3 betala för 2^^
  • En svart väska OBS! Jag vill att den ska va snygg och inte föööör dyr. Jag är inte gjord av pengar efter mina tidigare inköp.
  • En "the-hee" tjocktröja Grå den också..dyster jag verkar..men så är det ju höst ^^ Bra att den kostar 300 spänn rån för en sånn..men jag måste stödja! JA! Och den ser mysig ut...
  • Ett nytt abonemang "Comviq kompis sms" med andra ord..Gratis sms..Jag vill!
  • En ny dator den här har ett eget liv varje sekund..den vill aldrig göra det jag vill..mysko!  

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

var sak har sin tid marre :) men ja tycker nog att sms saken är högst proriterbar :)

2007-09-24 @ 16:02:15
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: samueel

haha fett nice att du ska köpa en thehee-tröja :D

2007-09-24 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0