En underlig dag i allmänhet

underligt..jag är hemma 12:18 och en vanlig måndag börjar jag 12:40!!! Ganska coolt ;) Det var orinetering i dag och VEM var så duktig att hon kom även om hon inte skulle va me och orientera för jag hon var så sjuk.?! ...Det får ni klura ut själva kära blogg.se-nördar..

Fick skjuts in med fredriksson pojkarna^^ de hittade inte så fasligt bra..gjorde inte jag heller men det var inte jag som satt bakom ratten och hade ansvar..tack o lov ^^ Kom fram till slut och då fick jag uppgiften att skicka iväg alla stackars barn som skulle springa några timmar i skogen efter orang/vita fyrkanter med en klämma på..Men sånt är ju kul..så jag avundades dem djupt. Not. ! ! !

Tog sedan bussen till stan med noomi och nikolaj och därefter träffade jag fredrik, så tog vi nästa buss hem. Och nu är jag här. :) Tog ginte fyra timmar för fredrik att komma hem i dag ;) (inget ont menat)

<3

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

vilket fint skolkar gäng ni va :)

2007-09-24 @ 12:33:41
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: Victoria Prybil

jag trodde dom andra skolkade med dig :)

2007-09-24 @ 15:58:44
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0