..en mördare om natten..

hej idag är jag hemma från skolan. Hösten har förkylat mig och jag har nog hjälpt till. Men det var aldrig meningen att jag skulle bli "hemma-sjuk" I allafall..jag drömmer alltid så konsigt när jag är sjuk. Som i natt till exempel.

...Jag stod i en kö, en lång kö till MCD (usch) och när jag väl kom in var det är stort badhus med 7 olika pooler. I en pool simmade det delfiner som var stora som valar och de gjorde alla möjliga konster..i en annan pool var det hål lite var stans i botten så om man hade otur så försvann men ner i dem..och i de andra poolerna hängde det stegar som man kunde flytta på och gå runt med.

Så var den delen av drömmen slut..det hände i stort sätt inget på badhuset...men när jag kom ut därifrån skulle jag till Olivias skola i jönköping. När jag kom dit berättade hon för mig att hon hade startat en Ny-Generations grupp. Men det ville ju jag göra i skolan där hon gick..så jag hällde kol på hela nygenerations gruppen som satt ihop packade i en hög tills de aldrig sa nått mer..de kanske var 20 pers. (jag var en mördare) Så jag åkte in på sjukhuset..ingen vill ju ha en mördare som går lös..men sjukhus var tydligen det värsta jag visste och ville inte att någon skulle behöva vara på sjukhus. Så jag kröp ner i patienternas sängar en efter en och när doktorn hade gått så bar jag ut patienterna och antingen kastade dem ner för trappen eller ut ur fönstret. Jag var ju läskig ju. :S
När jag var klar med alla patinter på sjukhuset lämnade jag det och gick vidare med mina offer...

..nu hade jag en annan dröm. (i drömmen) "Att bli känd" Antingen artist eller skådelspelare så nu var mina offer konkurenterna.
Alla som klädde, liknade eller rent av såg ut som antingen artister eller skådelspelare gjorde jag slut på...ett exempel som jag minns extra bra var en helt vanlig kille som var utklädd till yoda och hans kompis som var utklädd till Darth Vader dem fixade jag också bort...så många liv som försvann i mina drömmar denna natt..

Tur att det inte var på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

hoho.. jag tror det jag :p

2007-09-20 @ 15:46:42
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0