Dagen nått sitt slut..

även denna dag tog slut..tråkigt nog denna gång..var ju en übermys dag med nikolaj <3 Honom kan man inte ha tråkigt med! Älskar honom så mkt!

Dagen började med möte med ulf sen smugglade jag och pappa med nikolaj i bilen utan att mamma skulle märke men det gjorde hon :P så åkte vi till gränby utförde mer eller mindre underliga uppdrag till mamma ^^ och åkte sedan hem och åt grillat! Yes! Hade sedan kuddkrig och jag vann ;) Kanske inte men det skulle va kul om jag vann! Eftersom jag vann i sjuan ;) Visst nikolaj? ...

Så tog vi en lång prommenad runt hela storvreta..eftersom när vi kom till ica var det stängt så vi fick gå till konsum..så det tog ett tag. Bra att vi inte ens var saknade när vi kom hem..tacksamt till 1000 ^^ Så kollade vi på en halv film för sen hade mamma gjort avocado grejer och lax och sånt gott ^^ 

har lite ont i huvudet..och nu är jag fult seriös nikolaj! Tro vad du vill men jag hittar inte på nånstans!

Du betyder  <3


Kommentarer
Postat av: nick

hehe.. du vann inte i 7:an!! du har fel! annars var de en jätte rolig och mysig dag med dej :D älskar dej <3

2007-09-24 @ 15:24:44
URL: http://www.thehee.co.nr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0