Dagen den 18/09 -07

Guten tag.

Idag hade jag tyska prov och jag tror det gick fin fint! :) MVG? ..I hope....
Hade håltimme från Engelskan också..och så kom natta och började lite smått på lo. Trevligt tyckte jag men det tror jag inte hon tyckte..veligt det där. hm.. :/ 
Så ringde prybb mig när jag skulle hoppa på bussen hem och höll mig sällskap...:) Alltid trevligt att snacka med henne hon gör mig lycklig på riktigt! Kan behövas..

Vi snackade om allt möjligt..och om framtiden blir som vi har planerat blir det skoj! :D In göteborg ! woohoo! Götet är ju fint..börjar tröttna lite smått på uppsala och upplänningarna..faktist. Men inte alla..<3

<3 dig

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

Naww va sööt du är! :) Jag blir alltid lika glad av att prata med dig! Lätt, så ska vi göra! De kommer bli askalas! ^^,

2007-09-18 @ 20:26:15
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: sampee

tror faktiskt du kommer tröttna på göteborg och göteborgarna efter ett tag då också :) förlåt för att jag är så negativ...

2007-09-18 @ 23:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0