11/09-07 inte min dag!

Hej hej..
Denna dag var inge vidare för min del. Började med att jag fick stressa till skolan eftersom jag hade glömt att tanka och fick göra det i sista minuten...glömmde sedan nycklarna i moppen när jag rusade in till skolan..så jag fick springa ut igen. stress leder bara till döden! Så är det. Det vet DU

I skolan gick det inte så bra heller, blev ju värsta grejen av en liten först oskyldig sak som att öppna nikolajs skåp i smyg och gömma hans väska i mitt skåp. Det var ju meningen att han skulle komma på det i tid, innan lektionen men jusst den lektionen passade han så opassande på att komma försent så jag inte visste vad jag skulle  ta mig till. Men så kom helst plötsligt en orolig och irriterand nikolaj in genom klassrumsdörre. (det är då han är som läskigast) och är helt upprörd eftersom hans väska med hans dator är borta (inte där han trodde den var) och jag satt där helt tyst och visste inte vad jag skulle göra..jag kan ju inte bara ställa mig upp och ropa. "jag har den i mitt skåp, kul va?" alla skulle få damp på mig..vad skulle jag göra?! Så här skulle det ju inte bli! Och det var ju ingen fara för datorn var ju i säkert förvar i skåpet mitt, men de visst ju inte nikolaj och alla andra..alla trodde att den var stulen! Vilket var fel..den var bara..busad med, vilket jag inte ska göra om. Hedersord! Tio fingrar på bibeln och allt vad det heter..men man lär sig av sina misstag inte sant?! ..håll med mig!  Jag skickade iallfall ett sms till grabben som blev ännu mer irriterad men lättad (tror jag) verkade så iafall..nu är jag förlåten och jag hoppas att du förstår att inget var menat till det som det blev...

ledsen ♥

Kommentarer
Postat av: Eli Rätväg

Det där lät fruktansvärt jobbigt..och onödigt Martina!

2007-09-11 @ 19:46:36
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0