Tölt..

tjo..hemma nu ifrån en dag med "saker på ett schema" Det var super kuligt att rida..då menar jag att tölta för det var de som var roligt! hihi..så mysigt var det att tölta i naturen på hösten..yeap något som bör upplevas!

Drog sen till pojken min som var lite halvt övergiven, han hade inte tärffat en människa sen pappa lämnade av honom i går natt. Stackrn..men då kom jag som en droppe regn i öknen ^^ och var social. Kollade på svensson svensson, vilket är super kul! ..och lite annat..yeap. Det var skoj!

Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

Ja säger ju att de är kul å rida.. tölt, då gissar jag att ni red isisar :) mysigt!

2007-10-08 @ 20:59:10
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0