Tackar för Tårtan och Frau Zettergren - men bara kanske...

Godagens har jusst skrivit klart min presentation om Biografi-boken det bidde trilogin med Martina Haag. Hon är ju hopplöst virrig och rolig! Håll med mig prybil, komigen ge mig ditt stöd! ;) I allfall tycker själv att den blev fairly good ;) hoppas Frau Zettergren joinar ^^ 1 A4 blev den. Det lär väl vara helt okej? Bara jag snackar i två minuter så räcker nog det....(?) JA, annars får det var nog !

Hade sam-test i dag, och våran kära "tårtan" hade gjort ett tämligen (^^) lätt prov tycker jag. Nu har jag ett hopp som inte är större än min tummnagel men ändå! ... om de inte hade funnits alternativ kunde man ju spolat mitt prov innan jag fick det! God bless tårtan :P - du gör bra prov (om du läser detta) vilket jag inte (!!!!!!) hoppas att du gör :/ skulle ju vara läskigt på höggrad! Det känner jag sannerligen

Mot  clean my room!

Puss på pojken! 

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

Yess! hon är feting grym!!

2007-10-18 @ 22:14:42
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0