Så meningslöst

Plugg plugg plugg..påvadå? Jag har ju bara en läxa. Jusst de en stor läxa nämligen MATTE PROVJääääj! Har faktist gått igenom allt. Jag är ju duktig, bra att de inte kommer märkas att jag pluggat på provet ändå. Så är de alltid med matten. Jag kan allt och allt är super lätt men jag glömmer enheter och slarvläser fel o.s..v så jag bara får G eller VGSkyll dig själv stressade människa!  

Prybil ringde och lugnade ner mig lite, tack kära du även om du inte märkte de så hjälpte du mig! Häst-tjejen som stod i stallet. Trevligt de!

kollar på de så roliga desperata hemmafruarna. ^^ Hihih..så veliga tjejer som ställer till de! Det gillas!


Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

hoho.. häst-tjejen gör de gärna flera gånger ;)

2007-10-09 @ 22:19:29
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: Victoria Prybil

hoho.. häst-tjejen gör de gärna flera gånger ;)

2007-10-09 @ 22:20:15
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0