lördag den trettonde

Nikolaj kom som oplanerat 13:35 när jag trodde att han skulle komma 13:45 så där stod jag och tjaffsade lite med david (beccas kompis) och sminkade mig när han plötsligt stod där i trappen. - Du skrämmde mig!

Vi bakade chokladbollar som planerat och gjorde en klassisk tripp till ica solen! Där nikolaj stapplade in mer eller mindre ..konstigt. Eftersom han blundade ^^ (ett av våra påhitt) Julia satt i kassan och såg säkert allt ihop. (hihi) Vi drev lite med henne och köpte även en 10-lott ^^ haha jag kände nämligen för att vinna några tusen, why not? Bara tio spänn..som gick i sjön. Vann inget! ...bläää....

Mot kvällningen kom Fredrik vi lekte "gömma nyckel" och så  käkade vi lite chokladbollar, super goda! Håll med! Gömmde dem sedan blixt-snabbt när eli och edefors kom ^^ haha..i kylen. :P Så blir de fler till oss..=) - egoistiska människor...

Kollade på secret window med johnny depp..gillade filmen! Kunde dock varit bättre Tv..(min dator skärm) sunk!
Men helt klart värd att se! Yes.
Betyg: ♦ ♦ ♦ ♦

I mitten av den filmen kom Robert! Yeay! Och med sig hade han "Me, Myself & Irene"lite robert humor film..men den var rolig :) Kan behövas efter att ha sett secret window som inte är den mest .."glada" filmen man kan se...så efter den passade den här perfekt!
Betyg: ♦ ♦ och en halv halva ^^

image47

Kommentarer
Postat av: Eli Rätväg

Haha, hade du räknat chokladbollarna ordentligt? Tro inte att dom var väl gömda där. Jag fann dom, Samuel stod för ätandet >.

2007-10-15 @ 20:51:34
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0