John Tucker must die

God kvällsingen!

Ännu en film till min samling^^ John Tucker must die. Typisk amerikansk film men rätt rolig! Iallfall på kvällen när man är så där lagom trött och inte orkar göra nånting! Då passar den här filmen perfekt. Desvärre blev det inget "martina-städar-på-torsdagar" i dag. Plugg, Tv, plugg, film! Men jag orkade faktist inte säda! Får skylla mig själv för det måste göras innom 12 timmar! Nada sovmorgon! NOo..way!

Filmen hadlar iallfall om en kille "skolans populäraste" han är otrogen mot tre tjejer som får reda på det och vill hämnas. "john tucker must die" Så hela filmen går typ ut på att de ska göra hans liv så surt som möjligt. Så klassisk den kan bli..Men jag lovar den var rolig!

Betyg: ♦ ♦ ♦

snark...

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

haha den laddar jag ner nu :p asså innan jag läste detta :p coolt! :)

2007-10-05 @ 13:38:27
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0