Höstlov

Hej hej
Inte så mkt bloggande nu på slutet. Åkte till freddy igår med robert, eli, lindgren, tim och edefors. Vi spelade risk och jag fick hjälpa både robert och tim. Men jag var mest med robert :) Jag, Lindgren o eli gick sedan hem mitt i natten till mig på 25 minuter...kom hem halv fyra (?) och sov till 12 då mamma väckte oss, och de vara bara bra eftersom vi hade planerat att vara i stan vid 12.

Träffade prybil på stan en och en halv timme senare..och vi hittade fiina saker. Mest hårfärg! Vi åkte lite utspritt hem till Lindgren för att ha en "vi-färgar-håret-dag" Jag färgade eli och slingade prybil. Så färgade eli Lindgren. Men mig han vi inte me så jag färgar de själv i morgon!

I morgon blir de också dragon palace och bio with the girl ;)

De är niiice :P

Saknar honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0