Happy Birthday!

God kvällens i dag (?) igen.

Varit på möte så duktig som jag är..yeap och älskipälski ling kom tillslut till min stora lycka! Du gör mig glad! Hon kom lite sent för hon fastanade farmför ett barnprogram som hon och jag vill va med i. De ska vi anmäla oss till verkar ju HUR KUL SOM HELST! :D

Daniels moppe har också blivit stulen så där utan vidare. Men fy va upprörd jag blir av sånt! Stackars stackars daniel! " Låt Polisen finna den skylidge och bränna honom på bål! " Kanske tog i lite där men det kan behövas i smyg sometimes..

Grattis Mamma på "jag är inte 30 längre" dagen! :)



Ciao....Älskar älskar älskar dig nikolaj <3

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

men vad är det med uppsala å stulna mopeder??

2007-10-06 @ 08:29:25
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0