Ge upp kalles kaviar!

vid sånna här tillfällen vill man inget och orkar inget och inget inget inget! Bläää!  Jag som gripande gick upp den skrämmande tiden 06:00 (aaahhh!?) Vad gör man uppe då? Jo man bor i storvreta och måste med en buss som går 07:10....men där var felet. Jag skulle ju inte med den. Börjar ju 08:15 då tar man ju bussen 07:50 och kommer försent. Hallå det hade jag heeelt glömt! Åhåååhh! jobbigt är det. Jag känner det. Sitter och kollar lite på the voice och tycker allmänt synd om mig själv. Emo?

I dag bär det av till huvudstaden med 1.orna för att besöka riksdagen. Men väldigt roligt att vi ska gå i skolan först..ska inte till sthlm för ens kl 15:00 eller nått. Strunt tider. Så är man där heeela kvällsingen efter som det ska gås på Stockholms Opera och se Baletten (?) - Romeo och Juliet. Yepp det blir säkert en upplevelse..har inte varit på Ballet förut.

adjöken

Hjääälp gissa vad jag nyss hörde på reklam. "nu finns kalles kaviar med banan, vi lovar det är gott" What? Inte en chans att det är gott. Vanlig kaviar är inte ens gott! Hur kan det bli gott med Banan i? Ge upp kalles kaviar! Nu har ni paserat en gräns.


Kommentarer
Postat av: Nikolaj Brink

de e juh gott med vanlig kaviar!

2007-10-10 @ 09:02:20
URL: http://www.thehee.co.nr
Postat av: Eli Rätväg

Haha, men vanlig kaviar är gott :) Men banan är ju att ta i?

2007-10-10 @ 23:14:04
URL: http://elismulan.blogg.se
Postat av: Victoria Prybil

Kaviar kan slänga sig i väggen!
Haha.. japp den lilla grå heter numera findus ^^, inte jag som kom på dock. Dom va trötta på att den aldrig fick ngt namn.. så nu är det en tjejkatt som heter killnamn :p mende är sött.. eller nått :)

2007-10-11 @ 15:00:08
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0