Dagens dag

Hello.

Skol dag och jag försov mig inte som jag hade "tänkt". Bra Martina! (applåd till mig sjäv) Vanlig skoldag...STOPP! Det var det inte alls. Johan mådde inte bra med andra ord och fick åka pling plong taxi till plåster huset, illa. Men träffade honom senare och han mådde bra. :) Och så var det första skoladagen utan Sam. lektion! yes.. :)

Efter skolan åkte jag med samuel och liselott till city för att köpa mig en miniräkare ^^ har matte prov i morgon.- lycka mig till. Och för att hjälpa samuel att hitta en vinterjack...gissa vem som hittade en då?..(jag) ..snygg var den också! outch, samuel du blir en heting :p Köp den jag råder dig till det!

see yaa..^^


Kommentarer
Postat av: Nikolaj Brink

Angående val av resturang så borde alla ha lyssnat på Nikolaj. Om alla hade lyssnat på de förslaget hade ingen behövt stressa. Men istället så väljer allt folk att gå runt hela Stockholms innesstad för sedan kunna stressa! :P

2007-10-11 @ 20:01:17
URL: http://www.thehee.co.nr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0