Ändå.

....eller jo föresten om jag tänker efter så har jag väl nått att skriva här. Måste ju stå upp för sitt rykte (?) (blogg-nörd)

När som helst kommer nikolaj in genom min ytterdörr..skulle jag tro. Han skulle komma halv 12 - halv 1 bra beskrivning där. Iallfall..hade inte trott att han skulle komma så snabbt. Han är lite tidsoptimist (men de kanske han inte har tänkt på) Ps: Ester är väldigt mkt värre

Senare i kväll drars de mot Fredrik och jag sitter och funderar på om de ska gå bra att frakta hans present på min moppe eller inte...det återstår att se. Trevligt hoppas jag att det blir iallfall. Och det blir det nog! 

adjöss.  

Kommentarer
Postat av: Eli Rätväg

Ester är förseningen herself!

2007-10-20 @ 13:30:20
URL: http://elismulan.blogg.se
Postat av: inté niko iaf..

eli du ärinte så bra på den fronten heller så du ska nog inte säga nått

2007-10-21 @ 23:47:02
URL: http://www.thehee.co.nr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0