Afternoon tea

Morsning korsnig! ;)

Söndag för dem som inte vet. Klev upp tidigt i morse redan 07:45 eftersom jag bor i storvreta och båda bilarna till kyrkan gick tidigt denna vackra morgon p.g.a. "vi-hjälper-till-i-församling" Så det var bara att le och följa med. Yeap...kom in en timme innan mötet började men det visade sig bli en riktigt rolig timme. "roliga timmen" ^^ -jag är kul jag vet ;p besökte min systers klassrum och skrev ett brev till henne om saker som hon ska göra och inte ska göra! Hoppas hon uppskattar det! :) hihi..jag hade en rolig stund för mig själv där i "sportklassen-6c´s" klassrum. :)Så var pappret fullt och brevet klart! Så ska de vá! Så jag trippade över gatan mot mötes lokalen för att tillbringa nästa två timmar med att lyssna på namke flu (som joel säger) jag säger..ulf ekman. Pengar och sånt löd predikan om. Bra bra, något som rör oss alla varken vi vill eller inte.

Efter mötet var det afternoon tea med familjen BrinkKrusenberg som gällde. Jag och hela familjen Brink. ..många killar....kom jag att tänka på nu. Oj..nästan bara..förutom Maria. Det har jag nästan inte tänkt på förut. ^^
Tack för gott fika..(om ni skulle läsa) men annars så har jag ju redan tackat. :P så det gör inget. Trevligt var det i allafall. Sen drogs det mot vilan med hoppa om att bensinen skulle räcka ända till statoil. Det gjorde den, och de var jag rätt säker på att den skulle göra också...

Kollade på Svensson svensson och halva offside spelade även Fifa (tror jag det var) men bara jag. Nikolaj gillar visst inte sånna spel..gör inte jag heller! Men det var kul ^^ Jag vann ju ;) 4-1 Sverige mot Brazil
Så var det roliga slut, och pappa hämtade mig men det är alltid så mysigt att vara me dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0