Vadå, dagen då man inte ska handla? JO, jag vill!

Goddag. I dag är det "vi ska inte köpa nånting alls, för att tänka på alla natruressurser som kan ta slut" Och då tänkt ejag passa på att jul-shoppa lite! ;) Jag hade faktist bestämmt de innan jag fick veta om den här helt underliga dagen.

Så ni sitter jag här och käkar en macka med ost och sylt på med icas apelsin juice ^^ Sen bär de av till staden...måste bara sätta på mig nått antsändigt först ^^

Igår var det en trevlig kväll hemma hos Fredrik som så välkommnande släppte in oss alla. Även om vi blev några stycken..nämligen: Noomi, Natta, Daniel, Eli, Samuel H, Samuel E, Robert, Isak, Nikolaj, Nea, Joel, Lukas, Fredrik och Jag såklart! ;)
Fast nu när jag tänker efter så gjorde jag inte så mkt mer än att äta en macka ^^ och inte ens hela den. Åt den mest för att Fredrik bjöd. ^^ Så snäll jag är! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Eli Rätväg

Ja dom tog bussen, om den nu kom :D Hähä, men visst vart vi smarta når vi slog ihop våra huvuden^^

2007-11-24 @ 13:48:06
URL: http://elismulan.blogg.se
Postat av: Prybil

Jaaaa!... men jusste.. kom nyss på att julmarkanden stänger innan jul =/ ! 23 är sista dagen
Men jag lovar
att om du frågar isak så är han villig å bjuda er på en bilresa hit över en helg så att vi kan gå på julmarknaden :)!

2007-11-24 @ 18:50:23
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: nathalie

Det var trevligt minsann.. hah, du glömde min pojke :)

2007-11-25 @ 13:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0