Utmanad

Eli..lilla vän detta var inte det mest lyckliga som hänt mig. tacksamt!

Reglerna är:
1. Länka till den person som utmanat dig http://elismulan.blogg.se/
2. Berätta 7 sanningar om dig själv
3. Utmana sedan 7 personer i slutet av ditt inlägg

1. Jag har blivit slickad av en giraff i ansiktet
2. Jag spydde, första gången jag såg en brunböna
3. Jag har alltid gillat killar med rynkor vid ögonen ^^
4. Jag har aldrig haft hål i mina tänder
5. Äter hellre avocado än godis
6. Har försökt slå ihjäl en gädda med paddeln som min pappas morfar gjorde (men jag misslyckades)

7. Sprang alltid och hoppade upp i min säng jätte fort när jag var liten eftersom jag var rädd för alla monster under sängen!

Det var ju svårt att komma på nått..


Och jag utmanar.
Nathalie Bengtsson
Sarah Baschamama
Prybiiiiil!

Estir!
Oliiven
Joooosef

..sen har ju eli tagit alla!

Kommentarer
Postat av: Prybil

men sånt här är ju överskattat bilddagbokentjafs.. :p

2007-11-12 @ 23:23:23
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0