Tjabba, tjena, hallå

God dag. Hemma från skolan idag. Började må illa i går och fy det var inte kul alls! Nikolaj ringde, så söt han är. La mig tidigt så att jag skulle känna mig bättre i dag. Jo, bättre mår jag men fortfarande inte helt återställd. Har sån lust att spy men ändå inte för det är så äckligt! (tror att jag skulle känna mig released men ändå inte.) Det är det inte värt för 5öre!

Men när man är hemma så måste man ju ändå utnyttja tiden till allt som man önskar att man skulle hinna en vanligdag.

Måndags listan:
¤ skriva önskelista -den är super tydlig
¤ se "när och kära" -som jag lånade igår
¤ träna på samhällsprovet 
¤ träna på historia läxan -fast de är lika stort som ett prov! 
¤ komma på något vettigt att göra den återståeende tiden
¤ vara lite avis på mamma o pappa som solar! -morr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0