Tack tack till alla som är värda det.

Tjenamors alla youthare..

Youth är här med slut, och vi måste alla medge att veckan gick fortare än vad man ville. Konferesen hade sina braiga och mindre braiga stunder vill jag mena. På olika sätt o vis, jag tror att prybil förstår mig tilll punkt och pricka i vad jag vill berätta.

Har varit så skoj att prybb och ester sov hos mig, även om de var mest ester som sov medans jag och prybil gjorde andra nödvändigheter. Japp men mysigt har det ändå varit. Jag står med dig i vått och tortt ska du veta.

Var ju me på videomaten också..men då vill jag bara tacka och be om ursäkt till kristoffer och isak OM de mot alla odds skulle läsa detta. Så menade jag och prybil att ni inte "bara" är våra chaufförer. Så ni ska inte vara besvikna. Vi menade helt och fullt att vi är mkt tacksamma över er. Japp. Men tack för alla skjutsar och kort som lånats ut, men kort grejen får även nikolaj ta åt sig....om du skaffar epa så kan du får skjutsa oss..eller få, du lär "måsta" de! :P För jag älskar dig <3..hoppas att du inte kommer att se ut som endel tror..(du vet vad jag menar)

Tack tack till alla som gjorde youth bättre :) Och TACK TACK TACK för världens bästa pojkvän <3

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

Ja vilken vecka.. men så mys vi har haft de :)
haha å vi glömde ju tacka dom ordentligt idag ^^
tack martina! du är bäst! love!

2007-11-04 @ 23:35:47
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0