ser du citrusen i det blå?

Hej! Kolla ut, månen ser ut som en citrusfrukt klyfta. ^^ satt och tänkte på de hela vägen hem från nikolaj.

I dag var de Fredag, och är fortfarande...så skönt de ska bli me helg! Och jag ska ha KUL! Vill jag iallfall..lär de ju bli i morgon. ;) 

Efter skolan åkte jag hem till nikolaj och bakade knäck och kola med natta, daniel och nikolaj <3 Par-baket ^^  Fast nikolaj smet i väg med daniel och "ville visa sitt rum" ganska ofta..(de spelade ett ap-skjutar-spel)...men allt blev tillslut gott. Men då hade både tiden och orken svikit oss, så något möte blev de inte. Hamnade istället framför TV.n och kollade på Italian Job. En se värd film säm setts ett X antal gånger....


Känner mig nu som en enda stor knäck! Knäck är beroende framkallat! Man äter och äter, tills man mår illa ändå tar men en till..och en till..till slut blir man TJOCK!

Jag <3 Nikolaj

image104






Kommentarer
Postat av: Prybil

hah.. coolt! :) men jag ringer dig imorgon ;)
älskar din bild! :p

2007-12-01 @ 00:24:10
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0