Prommenix Deluxe

Tjiao!


Åkte till stan vid tre tiden för att träffa eli och hitta på nått skoj. Men livet är hårt utan en mobil. Ja du jag om någon vet det jusst nu! Gick runt på stan i en halvtimme och letade efter tjejen. In på åhlens, ut från åhlens till HM prova någon klänning sen ut igen och tillbaka till åhlens. Så höll jag på i en hel halvtimme. Funderade på om jag skulle fråga någon om jag kunde låna han/hennes mobil. Men modet svek mig. Tillslut tog jag 7.an hem till eli och fick tag på henne via hennes telefon hemma hos henne! ^^

Så prommenerade vi två en uppfriskande prommenad utan att egentligen vilja vara me någon alls! (eller hur eli!?) Vi gick först till lo där vi letade efter min bortsprunga mobil. Men ingen mobil där. Så vi undersökte telefonerna och provade att ringa "mottagare betlar" utan reslutat. Ingen ville acceptera oss.

Vi prommenerade sedan vidare mot slavsta och Joel, vi gick inte förbi natta utan att plinga på och inte heller nea. Och när vi inte gick förbi nea så trodde vi inte att vi såg hennes mamma. För hon är ju i london. Så vi gick alltså raka vägen från Livetsord till Joel. Där han så trevligt släppte in oss i hans über mysiga lägenhet som luktade nybakta saffransbullar. Och så goda dem var! Joels mamma är bäst på att baka lussebullar! Åt två stycken! :)

Sen skulle joel plugga och vi gick hem till linnéa. Där käkade vi clementin och pratade om hur natta äter clementiner. Väldigt underligt sätt! ..Jusst, hann äta en halv avocado också, innan bussen gick hem till storvreta som fortfarande är mitt hem :/

- Det finns hopp!


Kommentarer
Postat av: Eli Rätväg

Din blogg! ;D
Och, tack för igår, hehe.. det var trevligt. Till slut^^

2007-11-19 @ 14:49:15
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0